お友達の創作キャラクター達をお借りして作ったSRPGのモーション集完成版です。全キャラの上級職版を載せています。
【モーション制作者】
ラルス https://twitter.com/ralus_riot
【使用ツール】
SRPGStudio
身内向け制作ではありますがこちらからDLしてプレイできます。
現在13章、最終戦前の拠点までプレイ可能。
http://biasnet.fc2web.com/ausrpg.html
動画内BGM
【Blaze】isao様
https://dova-s.jp/_contents/author/profile081.html
【Hero】Low様
https://dova-s.jp/_contents/author/profile147.html
よりお借りしています。
【登場キャラクターの創作者様】
ビリー=大葉さん
純玲=にょろりさん
トーレス=たまごさん
シロミ=シロミさん
静宵=まかいさん
アルン=ルシェルダさん
ムローク=レキさん
キルシュ=くなぎさん
夏歩=なつほさん
キンス=めろさん
ライダー=くろほしさん
ハイドランジア=らーめんさん
八逆瓊=かにさん
レイヴンヘイヴン=くびきさん、
フレナ=フレナさん
メデス=リツナさん
プルメル=宮園さん
エルジュ=サンドボックスさん
セシル=セシルさん、
アイネシア=緋桜さん
ガンパウダー=サスケさん(続く
サカック=さにぽんさん
リミット=リミットさん(受けモーションのみなので未掲載)
ラルス=ラルス
【Credit】
動画内およびサイト内Creditに掲載
http://biasnet.fc2web.com/ausrpg.html
SRPG Studio is an exceptional game development tool that allows users to create their own RPGs with ease. One of the most significant features of the SRPG Studio is the A.U.SRPG Ver Final 自作モーション集, which offers users a vast library of motion sets to work with.
What makes A.U.SRPG Ver Final 自作モーション集 so special is its focus on customizations. Users have total control over the motions, enabling them to create a unique RPG that fits their vision. The library includes various animations for different types of characters and settings, whether it’s a fighter, mage, or archer.
Creating a custom motion set for your RPG content can be time-consuming, but A.U.SRPG Ver Final 自作モーション集 can aid in reducing that time. There is no need to start from scratch, thanks to the pre-designed animations. You can adjust and modify the pre-existing animations to fit the custom requirements of your game.
Moreover, the A.U.SRPG Ver Final 自作モーション集 is continually being updated, and users can expect regular releases of new motion sets. The developer community is active, and you can find valuable support over there, giving you an opportunity to collaborate with other RPG enthusiasts.
In conclusion, the A.U.SRPG Ver Final 自作モーション集 is an immensely valuable collection of motion sets for aspiring developers. The community allows for creative freedom and unique input, encouraging a collaborative atmosphere. As the tool is updated regularly, the possibilities of creating innovative games are limitless.